Aquest cap de setmana s’ha disputat el XVVIè Torneig de la Verema-Memorial Jaume Mitjans, un torneig que s’ha fet gran i ha comptat amb l a participació de diversos equips catalans, com el Vila-seca, Capellades, Sentmenat, Barberà, Cubelles, Calafell, Piera, Barcino i el mateix CP Vilafranca, a més d’equips d’altres comunitats autònomes de fora de Catalunya, com han estat: Cocentaina (País Valencià), M.S.K Mungía Bilbao (del País Basc), Compañía de María (Galícia) i Alameda Osuna (Madrid).

Durant tot el Torneig hi ha hagut una gran afluència de públic, tant als partits com a les activitats paral·leles que s’han realitzat durant el torneig. Els partits van començar divendres a la tarda, amb els més menuts del Club, dissabte va ser el dia fort, on al vespre hi va haver la presentació dels equips del club juntament amb la del 1r equip que va jugar davant el Vendrell, i que va perdre per 1 a 6, però es veia que el Vendrell feia un mes que entrenava i el Patí només quatre dies. Tot i això les sensacions van ser molt bones, ja que fins a les acaballes del partit, aquest estava molt igualat. Després del partit, hi hva haver la foto de família de tots els integrants del Club, en una foto de família que any rere any és més nombrosa. El torneig ha acabat aquest diumenge al migdia amb un dinar de germanar per tots els organitzadors, jugadors, tècnics, delegats i pares i mares.