Aquest proper cap de setmana del 7, 8 i 9 de setembre, el Club Patí Vilafranca, organitza el XXVIè Torneig de la Verema – Memorial Jaume Mitjans, que servirà de presentació dels 20 equips del Club, repartits ens les diferents categories del Club: escola, pre-benjamí iniciació, pre-benjamí, benjamí, aleví, infantil, juvenil, junior, 2ª Catalana i OKliga Plata. En totes les categories, el torneig és en format de triangular, excepte en la categoria de l’escola i OKliga Plata, que serà un partit de presentació. A banda dels equips del CP Vilafranca, també hi participaran, equips de diverses comunitats autònomes, així vindran equips de Galicia, País Basc, País Valencià i Madrid.

El Torneig començarà el divendres a la tarda, amb les categories més petites. Durant tot el dissabte hi hauran partits, i a les 19:25h, tindrà lloc el partit del primer equip davant el Vendrell. Tot seguit, en acabar el partit, hi haurà la fotografia de tots els jugadors, tècnics i delegats del Club, en la fotografia de presentació del Patí 18-19. Els partits continuaran diumenge al matí, i s’acabarà el torneig diumenge al migdia.

Tots els que us voleu acostar al pavelló, hi esteu convidats!

Per a més informació, veure la pestanya del Torneig de la Verema