Aquest dijous al Pati del Vinseum tenia lloc la presentació del nou tècnic del CP Vilafranca per la propera temporada, així com els seus ajudants. El nou tècnic serà el vilafranquí Sergi Punset, va iniciar-se com a entrenador a la baser del CP Sant Ramon i posteriorment va passar per diversos clubs de base com el Noia,el Sant Josep, l’Igualada, el Vilanova o el Sitges. D’aquests dos últims clubs va ser segon entrenador. Posteriorment va anar a entrenar a França, on va entrenar al Noisy le Grand, La Vendeenne i el Saint Omer (aconseguint amb el Noisy l’Ascens de Categoria i la Vendeenne va guanyar la Copa de França). Un cop va acabar el seu periple francès, va anar a entrenar al Candelaria Portuguès i els darrers tres anys ha estat el tècnic del PAS Alcoi a l’OKlliga. El segon entrenador serà Quim Vázquez, on de jugador va vestir les samarretes del Sant Ramon, Vilafranca, Vilanova, Vendrell i Sitges, aquests darrers anys ha estat entrenant diversos equips de la base del CP Vilafranca i l’any passat el 2ª Catalana. El preparador físic serà Adrià Cabezas, tècnic amb activitats esportives, i gran aficionat a les curses ja siguin de muntanya o urbanes, apassionat a la muntanya i a la bicicleta, ha estat monitor en diversos gimnasos i actualment treballa al Complex Aquàtic de Vilafranca. A tots ells els desitgem molta sort!