Aquest passat cap de setmana s’ha celebrat el XXVIIè Torneig de la Verema-Memorial Jaume Mitjans que serveix de presentació dels equips del CP Vilafranca. El Torneig s’ha jugat en tres dies, així des de divendres a la tarda i fins diumenge al migdia el pavelló d’hoquei de Vilafranca s’ha omplert de jugadors i aficionats a l’hoquei. Les categories participants han estat totes, des d’escola fins a sèniors, amb diversos triangulars per categoria. En el Torneig hi han participat diversos clubs d’arreu de Catalunya com: el Vendrell, l’Espanyol, el Cambrils, el Barberà, el Cubelles, el Sant Ramon o el Palafrugell. A més a més, el primer equip, el Digittecnic CP Vilafranca Capital del Vi, va jugar el seu primer partit de preparació davant l’equip d’OKlliga del CH Palafrugell, al qual va derrotar per 2 a 0 amb dos gols de Joan Vázquez. Un cop va acabar el partit, tots els jugadors del Club es van fer una fotografia de família i el dissabte al vespre es va celebrar una fideuà per als col•laboradors del Torneig.