El passat divendres 27 de desembre, es va celebrar al pavelló de l’Ateneu de Sant Sadurní el 1r Torneig Solidari Serveis Mèdics Penedès en benefici de la Fundació Pascual Maragall, contra l’alzheimer. En l’acte consistia primerament en diversos partits d’hoquei base dels més menuts de 5-6 anys dels equips de les nostres contrades: CP Vilanova, CE Noia, CE Vendrell, CP Vilafranca, CP Calafell i els equips del CP Sant Ramon i HF Sant Josep, on els més menuts s’ho van passar d’allò més bé. Un cop acabats els partits dels més petits, jugaven els primers equips que militen a Oklliga i OKlliga Plata dels equips anteriorment esmentats i una selecció de jugadors penedesencs que juguen fora de les lligues estatals. Durant l’acte hi va haver sortejos, i donacions a la Fundació Pasqual Maragall. Des del CP Vilafranca, creiem que va ser un encert i que es pugui anar repetint any rere any, i des d’aquí felicitar a l’organització per la iniciativa!