El divendres de pre-revetlla de Sant Joan, el Cafès Novell CP Vilafranca tancava la temporada 17/18 amb un sopar on hi van assistir més de 150 persones. Els actes van començar al capvespre, on un grup de pares, mares i jugadors del Club, van fer una excursió fins a l’Ermita de Sant Pau de Vilafranca, on es van fer la típica foto de grup de l’excursió i així van fer gana abans del sopar. Cap a les 21:30h va tenir lloc el sopar que va comptar una gran afluència d’assistents entre entrenadors, pares i mares, jugadors i membres de la junta, on el president i els membres de la junta van adreçar unes paraules als assistents, tot agraint-los el sacrifici que fan els pares i mares pels seus fills i pel Club, i que aquest vol tornar-lo tot formant persones i jugadors. L’acte va acabar amb un brindis, tot desitjant un bon estiu i els millors èxits per la propera temporada.

Foto dels excursionistes del Patí que van pujar a l’Erimita de Sant Pau de Vilafranca