Enric Martí també renova pel Patí
- View Larger Image
Enric Martí també renova pel Patí
El jugador vilafranquí Enric Martí també renova pel Digittecnic CP VIlafranca per una temporada més. I és que el jugador del planter, enguany a marcat 5 gols amb els de la Capital del Vi. L’Enric va començar a jugar i a formar-se en l’hoquei al CP Sant Ramon i posteriorment va jugar al Vilafranca. Va fer un periple d’un any al Monza de la Lega 1 italiana, per tornar al Patí. L’any que ve el tornarem a veure vestint els colors plaus del Vilafranca.
Share This Story, Choose Your Platform!
Related Posts
- Permalink Gallery El Patí també s’assegura la continuïtat d’Arnau Ribas a l’eix de la defensa
- Permalink Gallery Xavi Aragonès cumplirà la seva tercera temporada al Patí
- Permalink Gallery Pau Romagosa compartirà la porteria un any més amb David Arellano
- Permalink Gallery Adrián Candamio, un any més al Digittecnic Vilafranca
- Permalink Gallery Gabriel Villares és la quarta renovació del Patí 20/21