Enric Martí també renova pel Patí

  • View Larger Image

Enric Martí també renova pel Patí

El jugador vilafranquí Enric Martí també renova pel Digittecnic CP VIlafranca per una temporada més. I és que el jugador del planter, enguany a marcat 5 gols amb els de la Capital del Vi. L’Enric va començar a jugar i a formar-se en l’hoquei al CP Sant Ramon i posteriorment va jugar al Vilafranca. Va fer un periple d’un any al Monza de la Lega 1 italiana, per tornar al Patí. L’any que ve el tornarem a veure vestint els colors plaus del Vilafranca.

Share This Story, Choose Your Platform!

Related Posts

El Patí també s’assegura la continuïtat d’Arnau Ribas a l’eix de la defensa

Xavi Aragonès cumplirà la seva tercera temporada al Patí

Pau Romagosa compartirà la porteria un any més amb David Arellano

Adrián Candamio, un any més al Digittecnic Vilafranca

Gabriel Villares és la quarta renovació del Patí 20/21